.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل ستاد استقبال سفر موسوي به گيلان

سخنگوي دفتر ارتباطات مردمي ميرحسين موسوي در گيلان گفت: كميته استقبال از سفر موسوي به استان تشكيل شده و جمع‌آوري پيشنهادها از فرهيختگان و نخبگان براي بهتر برگزاري اين سفر در حال انجام است.‌

به گزارش فارس ، اسماعيل ملك‌اخلاق عصر امروز در دفتر ارتباطات مردمي موسوي در جمع خبرنگاران استقبال مردم از موسوي در گيلان را مهم دانست و افزود: اين استقبال در آينده استان بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
وي سفر ميرحسين موسوي به گيلان را يكروزه اعلام كرد و گفت: اين سفر بين 15 تا 31 ارديبهشت ماه جاري صورت مي‌گيرد.
ملك‌اخلاق تصريح كرد: در تلاش هستيم استقبال از موسوي در گيلان به صورت فراگير انجام شود و براي آن بايد برنامه و طرح داشته باشيم.
سخنگوي دفتر ارتباطات مردمي موسوي در گيلان با بيان اينكه سفر يكروزه موسوي به استان محدود به شهر رشت است، اظهار داشت: در كنار اجتماع بزرگ مردمي با موسوي، ديدار با علما، نخبگان و دانشجويان را خواهيم داشت.
وي ادامه داد: براي دريافت نظرهاي شوراهاي شهر و روستاهاي گيلان براي سفر موسوي به استان فراخوان داده شده است.
ملك‌اخلاق در‌باره وضعيت ستادهاي موسوي در شهرستان‌هاي مختلف گيلان گفت: در سطح 13 شهرستان استان ستادها تشكيل شده و ستاد شهرهاي رشت، آستارا و رودبار نيز به زودي تشكيل مي‌شوند.
سخنگوي دفتر ارتباطات مردمي موسوي در گيلان نحوه شكل‌گيري ستادها را به صورت خودجوش بيان كرد و افزود: اين ستادها حالت انتصابي ندارد و در يك فرآيند اعضا از پايين به بالا انتخاب مي‌شوند.
وي خاطرنشان كرد: ابتدا معتمدان شهرستان‌ها فراخوان شده و در قالب شوراي معتمدان جلسه‌هايي برگزار كردند و طي يك سلسله مذاكرات افراد در شهرستان‌ها انتخاب شدند.
ملك‌اخلاق در مورد روش انتخاب اعضاي ستادهاي ميرحسين موسوي در شهرستان‌ها اظهار داشت: هدف ما اين است فردي كه در شهرستان‌ها انتخاب مي‌شود برآيندي از همه نيروها و گروه‌هاي مختلف باشد و حداكثر اثرگذاري را در بحث انتخابات داشته باشد.
سخنگوي دفتر ارتباطات مردمي موسوي در گيلان استقبال از موسوي را جرياني در حال رشد و صعود دانست و تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌كنيم اين جريان در حال رشد تبديل به موج‌هاي تعيين كننده شده و خيزش‌هاي موثري را در انتخابات ايجاد كند كه در اين صورت تضمين پيروزي به نحوي نمايان مي‌شود.
وي از حضور سخنرانان كشوري و استاني در ستادهاي موسوي در گيلان خبر داد و افزود: در كنار بحث سخنراني، ميزگردهايي در مكان‌هاي خاص مانند دانشگاه‌ها و محافل علمي خواهيم داشت.
ملك‌اخلاق خاطرنشان كرد: كميته‌هاي تبليغات، برنامه‌ريزي، جوانان و زنان در گيلان تشكيل شده ضمن اينكه شاخه هنرمندان و ورزشكاران حمايت از موسوي آغاز به كار كرده است.
وي فضاي انتخاباتي در ستادهاي ميرحسين موسوي را اخلاق محور بيان كرد و گفت: اميدواريم اين روش بازتاب‌هاي فرهنگي خوبي داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.